Uważam, że najlepszymi ich albumami są : "Peace Sells... But Who's Buying?" i "Killing Is My Business... And Business Is Good!". Dobry też jest "Rust in Peace" i "So Far, So Good... So What!". Po prostu pozycja obowiązkowa.
Możecie tu wypisywać krążki które ten zespół nagrał w kolejności od najlepszego do najgorszego wraz z ocenami lub krótkimi opiniami.
1. Dystopia - 7+/10
2. Rust in Peace - 7/10
3. Peace Sells... But Who's Buying? - 7/10
4. So Far, So Good... So What! - 5/10
5. Endgame - 5/10
6. Thirteen - 5/10
7. Cryptic...
Zaczynam własnie przygodę z tym zespołem, i peirwsze utwory które mi wpadły w ucho, to a Tout Le Monde, Trust, i Paranoid.
Bardzo bym prosił o poodanie tytułów ich utworów bardzo przybliżonych klimatem i przesłaniem co a tout le Monde
Dziękuję