Marilyn Manson

Brian Hugh Warner

457 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Marilyn Manson

Jakie według Was piosenki Marilyna Mansona są najlepsze???

użytkownik usunięty
BrylAaaNcik

Te z Antichrist Superstar i Mechanical Animals. To według mnie najlepsze płyty Mansona. Chociaż Holy Wood też jest niezła;)

Bezkonkurencyjnie Coma White.

Envie_

Tainded love i Sweet Dreams

AliceJ

PoaAF: Lunchbox, Get Your Gunn, Wrapped in Plastic, Snake Eyes and Sissies.
Smells like Children: Sweet Dreams, Rock 'N' Roll Nigger.
Antichrist Superstar: Beautiful People, Deformography, Antichrist Superstar, Reflecting God.
Mechanical Animals: Great Big White World, Rock Is Dead, User Friendly, The Last Day on Earth, Coma White.
TLToE: Astonishing Panorama of the Endtimes, Coma White (acoustic).
Holy Wood: The Love Song, The Fight Song, Target Audience, The Death Song, Born Again, Burning Flag.
TGAoG: This Is The New Shit, mOBSCENE, (s)AINT, Slutgarden, Spade, Better of Two Evils, Tainted Love.
Eat Me, Drink Me: If I Was Your Vampire, Heart-Shaped Glasses, Evidence.
THEoL: Pretty As A ($), Arma-Goddamn-Motherfuckin-Geddon, We're From America.

Na stan obecny chyba (s)AINT, This Is The New Shit i Wrapped in Plastic z nich wszystkich lubię najbardziej. Chociaż ciężko jest wybrać szczerze powiedziawszy.

Envie_

Zgadzam sie...

Alibi

If Was Your Vampire :)

transformers

Arma-Goddamn-Motherfuckin-Geddon, This Is The New Shit , Sweet Dreams , Heart-Shaped Glasses , disposables teen

wolf90

Cake And Sodomy
Antichrist Superstar
The Beatiful people
I dont like the drugs but the drugs like me
Posthuman
The Fight Song
Born Again
Burning Flag
Reflecting God
Wrapped in Plastic
m0bscene ;)
Pretty As a swastika

m0bscene

Taindet love i Sweet Dreams

Też tak uważam, w końcu te albumy to jego początki, a wtedy Manson był przegenialny.

BrylAaaNcik

mnie najbardziej rozwala album "Mechanical Animals" i "The Golden Age of Grotesque"

cyberborys

"Rozwala" to dobre słowo. Gdyby na całym świecie ze wszystkich głośników jednocześnie puścili Mechanical Animals, świat by eksplodował.

BrylAaaNcik

Przede wszystkim 3 najlepsze: This is The New Shit, The Nobodies, Coma White, te oceniam na 11/10, a reszta 10/10 :)

użytkownik usunięty
BrylAaaNcik

Według mnie, Sweet Dreams & Coma White

BrylAaaNcik

Trochę tego jest.
Coma White, The Dope Show, Pretty as swastika, This the new shit, Sweet Dreams, The Beautiful People, The Nobodies, The fight song, The Love song, Get your gun, mOBSCENE, Personal Jesus, I don't like the drugs, Putting Holes In Happiness, Tourniquet, Mister Superstar, Antichrist Superstar, Man That You Fear, Rock Is Dead, The Last Day On Earth, President Dead, Valentine's Day, Tainted Love, (s)AINT, Ka-boom Ka-boom, Disposable Teens, Long Hard Road Out Of Hell, If I Was Your Vampire, The Red Carpet Grave, They Said That Hell's Not Hot, Just a Car Crash Away, Heart-Shaped Glasses, You and Me and the Devil Makes 3, Eat Me, Drink Me, Running To The Edge Of The World, Wow. W sumie to resztę utworów lubie tak samo jak te, ale tych słucham najczęściej :D.

adka44

Food Pyramid :D

zupa.z.trupa

Strasznie podoba mi się If I was your vampire i devour i...i tak w nieskończoność :P

BrylAaaNcik

Great Big White World.

BrylAaaNcik

The Nobodies, mOBSCENE, Coma White i nieśmiertelne Sweet Dreams:)
Z ostatniej płyty w kółko słucham Devour i Running To The Edge Of The World.
Brian to pozytywnie zakręcony i inteligentny człowiek.

MataHari

This is the new shit

użytkownik usunięty
BrylAaaNcik

Mi się osobiście większość podoba, ale do moich ulubionych należą (tylko parę wymienię) Heart-shaped Glasses, Sweet Dreams, The Nobodies i przepełniona emocjami Running to the Edge of the World :)

O tak, Running To The Edge Of The World to niesamowita emocjonalna bomba. Można tego słuchać bez końca.
A mnie urzekła jeszcze wersja akustyczna Coma White, moim zdaniem tak dobra jak oryginał (co rzadko się zdarza). Pięknie słychać ten ból w jego głosie...
Z tych mniej znanych kawałków świetne są Suicide Is Painless i Working Class Hero. ;))

LilyWhite

devour and sweet dreams :):)

gwiazdeczka127

This is Hallowen oraz Sweet Dream - jego głos w tej piosence przyprawia mnie o dreszcze ;P

BrylAaaNcik

Uwielbiam Sweet Dreams i The Nobodies.

BrylAaaNcik

Nie słucham za bardzo Mansona, ale 'Personal Jesus' uważam za dobrą piosenkę.

Sztuczny_rarytas

Bezkonkurencyjnie wszystkie są zajebiste, ale Cryptorchid to już totalnie odjechany kawałek. Do tego Antichrist Superstar, The Nobodies, Target Audience, We're From America, Cruci-fiction In Space, Spade, The Dope Show ...Kurde starczy. Jedyne dupiate kawałki to na Smells Like Children, same covery i to w miernej formie. Sweet dreams jedynie niezłe w wersji live z dupą mansona przyświecającą ze sceny. Ogólnie genialny głos.

BrylAaaNcik

Tainted Love i Personal Jesus

BrylAaaNcik

"The Speed of Pain"
"Coma White"
"The Nobodies"

BrylAaaNcik

Chyba wszystkie z Antichrist Superstar...
Większość z Mechanical Animals zwłaszcza "The Speed of Pain", "Coma White". "I Dont like the drugs (But The Drugs Like Me)", "Great Big White World", "The Dope Show", "Mechanical Animals", "The Last Day On Earth"
Holly Wood i Golden Age of Grotesque też dają radę ale późniejsze albumy to już jednak nie to, słucham bardziej z sentymentu i tęsknoty za tym czym ten zespół był...

użytkownik usunięty
psycoma

Byl taki czas ze sluchalam w nieskonczonosc Spade z albumu The Golden Age Of Grotesque, ale podoba mi sie takze:
Long Hard Road Of The Hell
The Beautiful People
Heart Shaped Glasses
(S)aint

BrylAaaNcik

Coma White definitywnie.

GodWhore

cudowna piosenka:))

BrylAaaNcik

Mnie powala "The Speed of Pain".

BrylAaaNcik

1 coma black
2 pretty as a swastika
3 love song
4 mechanical animals
5 if i was your vampire

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones