"Die Hard 2" oraz "Cliffhanger" zrealizował całkiem przyzwoicie...
Bardzo dobre filmy, zwłaszcza druga część Szklanej pułapki. Niestety ostatnio kręci same gnioty typu Pakt milczenia czy 12 rund. Szkoda, kiedyś to był naprawdę dobry reżyser.
Kolekcjoner malin jak się patrzy.